Tietoa meistä

Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piiri on Perussuomalaiset rp:n yhteisöjäsen ja sen piirijärjestö. Piirijärjestön jäseniä ovat Pohjois-Pohjanmaan alueella toimivat Perussuomalaiset paikallisyhdistykset.

Puolueen, piirien ja paikallisyhdistysten päämääränä on isänmaalliselta ja kristillissosiaaliselta pohjalta koota yhteen ne väestöryhmät, joiden etujen ajamisesta ja tasavertaisesta sosiaalisesta ja taloudellisesta sekä yhteiskunnallisesta asemasta ei ole oikeudenmukaisesti huolehdittu.

Kutsumme mukaan oikeudenmukaisen yhteiskunnan rakentamiseen myös kansaa lähellä olevan sivistyneistön ja vapaat taiteilijat. Lisäksi puolueen, piirien ja yhdistysten päämääränä on edistää maamme talouden rakentamista vahvaksi ja kilpailukykyiseksi siten, että työntekoa ja yrittämistä kunnioitetaan, kansallista itsemääräämisoikeutta sekä suomalaisia arvoja ja kulttuuria puolustetaan, sekä kansalaisille taataan taloudellinen perusturva ja oikeus työhön.

Löydät meidät myös Facebookista https://www.facebook.com/perussivut

Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piiri ry