Arinan vaalit tulossa, tule mukaan vaikuttamaan!

Arinan vaalit järjestetään keväällä 2014, tule mukaan vaikuttamaan!

Jos olet kiinnostunut ehdokkuudesta Arinan vaaleissa ota rohkeasti yhteyttä 0408073847 tai teurajarvi@nullhotmail.com – Jos tunnet hyvän ehdokkaan, muistathan vinkata myös hänelle!

Osuuskauppa Arinan edustajistoon kuuluu 65 jäsentä, jotka valitaan varaedustajineen 31.3.-11.4.2014 edustajiston vaalissa kaudeksi 2014-2018. Ehdokasasetteluaika päättyy virallisesti 14.2.2014, mutta Perussuomalaisten ehdokaslista pyritään saamaan kasaan 31.1.2014 mennessä, joten ilmoitathan halukkuutesi ennen sitä.

Ehdokkaaksi Osuuskauppa Arinan edustajiston vaaleihin voivat asettua ennen 31.12.2013 Osuuskauppa Arinan varsinaiseksi jäseneksi (asiakasomistajaksi) liittyneet, Osuuskauppa Arinan toimialueella asuvat ja ennen vaalin alkua (31.3.2014) 18 vuotta täyttäneet henkilöt. Ehdokkaiksi eivät voi asettua varsinaisen jäsenen samassa taloudessa asuvat muut henkilöt, elleivät he ole erikseen Arinan jäseniä.

Muistathan tarkistaa jäsenyytesi Arinasta ennen vuoden loppua! Ehdit myös liittyä omistajajäseneksi vielä ennen vuoden loppua ja jäsenyys mahdollistaa ehdokkuuden tai äänestämisen vaaleissa.

Lisätietoja S-osuuskauppa Arinan vaaleista:

Voit liittyä osuuskauppa Arinan omistajajäseneksi internetissä, mutta huomioithan että nopeammin se käy palvelutiskillä ja saat heti varmistettua myös ehdokas/äänioikeutesi.

Jari-Pekka Teurajärvi & k:nit

Kirjoitettu 10.1.2014