Eduskunnan puhemies vierailee Pohjois-pohjanmaalla Raahessa viikonloppuna

Eduskunnan puhemies, Perussuomalaisten toisen kauden kansanedustaja Maria Lohela vierailee Pohjois-pohjanmaalla Raahessa sunnuntaina 6.9.2015. Puhemiehen vierailu liittyy Raahessa järjestettävään Lokaali-superviikonloppuun, jonka paikalliskehittäjien valtakunnalliseen juhlaseminaariin puhemies tuo valtiovallan tervehdyksen. Raahe-salissa pidettävä Lokaali 2015 -juhlaseminaari, jonka alkupuolella puhemies puhuu, alkaa sunnuntaina klo 13.00.

Ennen juhlaseminaaria puhemies osallistuu Raahen kaupungin järjestämälle lounaalle, jossa hän tapaa muun muassa kaupungin johtoa ja paikallisia päättäjiä. Koko kansan tavattavissa puhemies Lohela on sunnuntain 6.9 klo 14.45 – 15.30 Perussuomalaisten teltalla Raahen Rantatorilla.

Tuore eduskunnan puhemies Maria Lohela on kotoisin Pohjois-pohjanmaalta, Nivalan Sarjankylältä. Itsekin Sarjankylällä syntynyt, puhemiehen vierailua järjestelemässä ollut Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piirin piirisihteeri Henna Kupsala pitää puhemiehen vierailua Raaheen merkittävänä asiana koko seutukunnalle.

– On hienoa, että maaseudulta ja omasta maakunnastamme kotoisin oleva puhemies pääsee läsnäolollaan ja puheellaan kunnioittamaan sunnuntaina järjestettävää juhlaseminaaria, sekä tapaamaan sen jälkeen raahelaisia ja seutukunnan ihmisiä Rantatorille. Niin raahelaiset kuin Raahen Perussuomalaisetkin ovat vierailusta tavattoman innoissaan. Toivotammekin kaikki tervetulleeksi tapaamaan eduskunnan puhemiestä kahvikupposen äärelle sunnuntaina.

Raahessa 4.-6.9 järjestettävä valtakunnallinen Lokaali-superviikonloppu on merkittävä tapahtuma paitsi koko Pohjois-pohjanmaalle, etenkin Raahen seutukunnalle. Sunnuntain juhlaseminaari on kaikille avoin tilaisuus, jonne kaikki halukkaat pääsevät paikan päälle seuraamaan juhlaa ja kuuntelemaan myös eduskunnan puhemiehen puhetta.

Eduskunnan puhemies Maria Lohela

Lisätietoja antaa: