Haapajärven PS esittää Matti Viitalaa piirihallitukseen

Kiinteistönhoitaja, maanviljelijä Lasse Vuolteenaho valittiin yksimielisesti edelleen Haapajärven Perussuomalaiset ry:n puheenjohtajaksi paikallisyhdistyksen sääntömääräisessä syyskokouksessa viime viikonvaihteessa Haapajärvellä Sinikan lounaspalvelun tiloissa.

Haapajärven Perussuomalaisten kokouksessa vieraili Perussuomalaisten järjestösihteeri Joukamo Kortesalmi, joka kertoi kokousväelle puolueen uusimpia järjestökuulumisia.

Haapajärven Perussuomalaisten muiksi hallituksen jäseniksi valittiin eläkeläinen Tapio Tervamäki, varalla eläkeläinen Jorma Kopsa, kaupunginvaltuutettu Matti Viitala, varalla myyjä Jukka Parttimaa ja kaupunginhallituksen jäsen Mauri Mäntylä, varalla eläkeläinen Erkki Saari sekä kaupunginvaltuutettu, lataamotyöntekijä Matti Ristolainen, varalla kodinhoitaja, sivistyslautakunnan jäsen Sirli Hautamäki.

Paikallisyhdistyksen edustajaksi piirin kokouksiin valittiin Lasse Vuolteenaho, varalla Jukka Parttimaa, Matti Viitala, varalla Tapio Tervamäki, Mauri Mäntylä, varalla Jorma Kopsa ja Matti Ristolainen, varalla Reino Parttimaa sekä Sirli Hautamäki, varalla Erkki Saari.

Perussuomalaisten Oulun piirihallituksen jäseneksi Haapajärveltä esitettiin valittavaksi Matti Viitala, varalla Reisjärveltä Tiina Hirvinen.

Haapajärven Perussuomalaiset ry:n hallituksen edustajaksi Perussuomalaisten Haapajärven valtuustoryhmään valittiin Lasse Vuolteenaho.

Haapajärven Perussuomalaiset päätti osallistua omalla PS -teltalla Haapajärvi-päiville ja Haapajärven markkinoille. Markkinavastaavaksi valittiin Matti Viitala.

Haapajärven Perussuomalaisten toiminnantarkastajaksi valittiin Eero Autio, varalla Risto Nurmenniemi.

Kirjoitettu 10.11.2013