Kipeästi kaivatut uudet tilat piirin käyttöön

Piirin puheenjohtaja Paula Juka, piirisihteeri Sebastian Tynkkynen ja ATK-vastaava Juha Vuorio suunnittelemassa uutta piiritoimistoa.

Piirijohto kävi tänään allekirjoittamassa uuden vuokrasopimuksen, jonka myötä piiritoimisto muuttaa uusiin ajanmukaisiin tiloihin. Myös Pohjois-Pohjanmaan alueella Perussuomalaisten toiminta on laajentunut ja mennyt nopeasti eteenpäin. Piiritoimistolta on johdettu alueen toimintaa ja sitä ovat käyttäneet alueen toimijat, kuten paikallisyhdistykset, valtuustoryhmät, PerusNaiset sekä Perussuomalaiset Nuoret. Piirihallituksen 21 toimijaa ovat hädin tuskin mahtuneet kokoontumaan nykyiseen Tuiran toimistoon ja tupailtojen kasvu ei ole enää ollut mahdollista tilojen tullessa vastaan.

Toiminnan tueksi piiri on vuokrannut uudet tilat Laanilasta (Hintantie 19) ja sopimus astuu voimaan elokuun alusta. Muuttotyöt aloitetaan välittömästi ja uusi piiritoimisto saataneen valmiiksi parin viikon sisään, jolloin asiasta tiedotetaan.

Uudessa piiritoimistossa tulee alustavan suunnitelman mukaan olemaan kolme tilaa:

1. Kokoustila
Sisään tullessa heti ensimmäisessä tilassa tulee olemaan ajanmukainen kokoushuone, jossa on myös keittiö kahvituksen järjestämistä varten.

2. Toimistotila
Keskikokoiseen tilaan tuodaan kaikki toimistotarvikkeet, tulostimet, esitteet, jakotavarat, teltat jne. Tavaroiden säilytys ja kuljetus helpottuu, sillä niitä ei enää tarvitse hakea kellarista, kun ne sijaitsevat kaikki samassa tasossa.

3. Ryhmätila
Viimeisin ja suurin tila varataan isojen tilaisuuksien käyttöön, kuten tupailtojen, koulutustilaisuuksien ja suurten piirihallituksen kokousten pitämiseen.

Piiritoimisto saadaan sopivasti käyttöön juuri eduskuntavaalien kynnyksellä, jolloin kampanjan tekeminen helpottuu. Piiritoimistoa saavat käyttää kaikki alueen Perussuomalaiset toimijat ja varaukset tehdään piirisihteerille.

Lisätiedot:
Sebastian Tynkkynen
Piirisihteeri / Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piiri ry.
p. 0404-172745

Muuttotyöt aloitetaan välittömästi ja uusi piiritoimisto palvelee elokuussa Perussuomalaisia toimijoita.

Kirjoitettu 28.7.2014