Markku Pirttisalo Siikalatvan PS-johtoon

Rakennusmestari, kunnanvaltuutettu Markku Pirttisalo valittiin yksimielisesti Siikalatvan Perussuomalaiset ry:n uudeksi puheenjohtajaksi ensihoitaja, kunnanvaltuutettu, kunnanhallituksen jäsenen Matti Tervosen luopuessa siitä opiskelukiireiden vuoksi paikallisyhdistyksen sääntömääräisessä syyskokouksessa 12.11. Kestilän kunnantalolla.

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii yrittäjä, kunnanvaltuutettu Alli Visuri.

Siikalatvan Perussuomalaisten kokouksessa vieraili myös Perussuomalaisten järjestösihteeri Joukamo Kortesalmi, joka kertoi kokousväelle puolueen uusimpia järjestökuulumisia.

Siikalatvan Perussuomalaisten muiksi hallituksen jäseniksi valittiin: kirjastovirkailija, kunnanvaltuutettu ja kunnanhallituksen jäsen (Pyhäntä) Merja Kesti, varalla eläkeläinen, kunnanvaltuutettu Matti Pellikka, eläkeläinen, kunnanvaltuutettu Erkki Hammar, varalla laitosmies, kunnanvaltuutettu Seppo Pikkula ja Alli Visuri, varalla Helena Pikkula sekä fil. maist., sivistyslautakunnan jäsen Eino Kurkela, varalla Matti Tervonen.

Siikalatvan Perussuomalaiset ry:n edustajiksi Perussuomalaisten Oulun piirin kokouksiin valittiin Markku Pirttisalo, varalla Erkki Hammar ja Alli Visuri, varalla Matti Tervonen sekä Merja Kesti, varalla Matti Pellikka.

Perussuomalaisten Oulun piirihallituksen jäseneksi Siikalatvasta esitettiin valittavaksi Markku Pirttisalo, varalla Alli Visuri.

Siikalatvan Perussuomalaisten toiminnantarkastajaksi valittiin Aimo Remes, varalla Sirpa Timonen.

Paikallisyhdistys päätti osallistua ensi kesänä pidettäville toimialueen pitäjäpäiville omalla PS -teltalla. Markkinavastaavana toimii Alli Visuri

Kirjoitettu 12.11.2013