Oikeus- ja työministeri Jari Lindström vierailee Oulussa maanantaina 22.2

Oikeus- ja työministeri Jari Lindström vierailee Oulussa maanantaina 22.2.2016. Kansalaisten tavattavissa ja jututettavana ministeri on Rotuaarilla klo 16.30 – 18.00. Tilaisuus alkaa Rotuaarilla klo 14.30 hernekeittotarjoilulla soppatykistä. Ennen ministeriä tilaisuudessa pitävät puheen kansanedustajat Ville Vähämäki ja Pirkko Mattila, varakansanedustaja ja piirisihteeri Henna Kupsala, Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piirin puheenjohtaja Jari-Pekka Teurajärvi, Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piirin 2. varapuheenjohtaja Harri Sanaksenaho, piirihallituksen jäsen Tuomas Okkonen, Oulun ja Kainuun PS-nuorten toiminnanjohtaja Juha Karjalainen, Valtuustoryhmän puheenjohtaja Juha Vuorio (Oulu), kaupunginhallituksen jäsen Vaili Jämsä-Uusitalo (Oulu), kaupunginvaltuutettu Alpo Ollila (Pudasjärvi) ja kunnanvaltuutettu Ylermi Rajakangas (Lumijoki).

Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piirin piirisihteeri Henna Kupsala pitää ministerin vierailua erittäin tärkeänä asiana koko maakunnalle:

– On hienoa, että ministeri Lindström pääsee vierailemaan alueellamme näinkin pian hallitustaipaleen alettua. Hallitusohjelman täytäntöönpano on käynnistynyt ja erilaiset uudistukset tulevat koskettamaan myös meidän aluettamme. On tärkeää, että maakunnan ja Oulun ääni kuuluu jo asioiden valmisteluvaiheessa ja myös kansalaisnäkökulma pääsee alueeltamme esiin. Siihen maanantain kansalaistilaisuus antaa erittäin hyvän mahdollisuuden, jossa jokaisella on hieno tilaisuus päästä esittämään ajatuksiaan ja huolenaiheitaan ministerille suoraan.

Vierailunsa alussa ministeri Lindström pitää puheen, jonka jälkeen hänelle saa esittää kysymyksiä. Ministerin kyselytunnin jälkeen kansalaiset voivat käydä ministerin kanssa henkilökohtaista keskustelua kahvikupposen ääressä. Tilaisuudessa tarjolla olevan hernekeiton tarjoavat Oulun Perussuomalaiset ry ja Kiimingin Perussuomalaiset ry. Tapahtumassa mukana ovat myös Oulun ja Kainuun Perussuomalaiset Nuoret sekä Pohjois-Pohjanmaan Perusnaiset ry.

Lisätietoja antaa:

Perussuomalaisten Pohjois-pohjanmaan piiri ry